Ho tenim tot, gràcies a tu

… si li pregunteu a la canalla, els parlaments durant la presentació dels equips són feixucs…

Després de la intervenció dels capitans, la presidenta en nom de la Junta del club, va emetre un breu discurs, amb el títol Ho tenim tot. El sentit d’aquest discurs es centra en l’agraïment a tots els que feu que el club sigui el què és, i per això des del club en volem publicar un resum, per aquells què no vau poder ser-hi o què no el vau poder sentir.

En el seu discurs, la presidenta va posar en relleu la importància de cada membre de la nostra comunitat esportiva. Va començar destacant els jugadors i jugadores, l’essència del club, i els entrenadors i entrenadores, claus per a la formació i el desenvolupament dels nostres esportistes. També va reconèixer la tasca vital del personal tècnic i de coordinació, que són el motor organitzatiu del dia a dia del club.

La presidenta va expressar la seva gratitud a les persones responsables de les àrees de secretaria, comunicació i als delegats, així com al cap del projecte esportiu, que ha aportat una nova visió a la formació.

No va oblidar-se de les famílies, que ofereixen un suport incondicional als seus fills i filles, i als socis i sòcies, incloent-hi els expresidents i membres de la junta, pel seu incansable treball i dedicació.

A més, va agrair el suport de les institucions com la Generalitat, la Federació i l’Ajuntament, així com el personal que col·labora directament amb nosaltres, per la seva acollida i resolució de qualsevol qüestió. També va destacar el paper vital de les entitats i empreses col·laboradores, el seu suport és un pilar fonamental per al club.

Per tancar, la presidenta va fer una crida a continuar treballant junts, amb positivisme i unió, per assegurar que el nostre club continuï creixent en esforç, cohesió, qualitat i creixement, just el que esperem dels nostres esportistes.

En resum, el Club Bàsquet Igualada disposa de tot el necessari per a triomfar: el capital humà. Amb tots els membres de la nostra comunitat reunint-se a Les Comes, la presidenta va afirmar amb convicció: “Ho tenim tot!”

Aquest discurs no només reflecteix la força del nostre club, sinó també la nostra visió cap a un futur prometedor, on cada membre té un paper clau a jugar. Ens recorda que, junts, som més forts i capaços d’assolir grans fites. Continuarem treballant amb esforç i dedicació per mantenir i millorar el nivell del nostre club, sempre amb el suport i la col·laboració de tota la nostra comunitat. Aquest és el veritable esperit del Club Bàsquet Igualada: unió, treball en equip, i una passió compartida pel bàsquet… gràcies a tu.