Emotiu reconeixement d’un jugador històric: Jordi Torres

El passat 12 de gener de 2024, el Club Bàsquet Igualada va viure un moment especial i carregat d’emoció durant la festa de presentació de tots els equips del club. En aquesta ocasió, l’acte va ser molt més que una simple presentació; va ser un agraïment i reconeixement sentit i emocionant per a un jugador que ha deixat i deixa una empremta indeleble en la història del club: Jordi Torres.

Jordi Torres, qui ha dedicat molts anys, i encara dedica al Club Bàsquet Igualada, va ser l’indiscutible protagonista de la nit. El seu germà, Jaume Torres, va prendre la paraula en un moment carregat d’emotivitat per dirigir unes paraules que van arribar a tots els presents. Jaume va recordar els moments màgics que havien compartit dins i fora de la pista i va destacar la passió i la dedicació que Jordi sempre va mostrar pel bàsquet i pel club. Les seves paraules van ser una autèntica crida a l’amistat, la camaraderia i l’amor per l’esport.

Imatges d’en Dani Fons

La festa de reconeixement va aplegar a molts dels amics, ex-jugadors i ex-entrenadors que han compartit el camí amb Jordi al llarg dels anys. Les anècdotes i les rialles no van faltar, i tots van recordar amb nostàlgia els moments inoblidables viscuts dins les quatre línies.

Per demostrar el seu reconeixement i gratitud cap a Jordi Torres, el club el va obsequiar amb una samarreta commemorativa amb el seu nom i el número que tant d’orgull ha portat en el seu pit, petit símbol d’apreciació per tot el que Jordi ha aportat al club.

La presència de la seva família també va ser un punt culminant de l’acte, van ser testimonis privilegiats del carinyo i l’admiració que tots els membres del club sentien cap a Jordi.

Per posar el punt final a aquesta jornada inoblidable, Jordi Torres va prendre la paraula per expressar el seu agraïment. Amb paraules sinceres i amb la veu entretallada per l’emoció, va encoratjar la canalla del club a seguir el seu exemple, fent amics a través del bàsquet i dedicant el seu esforç i passió a aquest esport que tant els ha donat. Va deixar clar que el Club Bàsquet Igualada era més que un club per a ell; era una segona família que sempre portaria al cor.

L’acte de reconeixement de Jordi Torres va ser un recordatori del poder que el bàsquet té per unir persones i crear llaços molt potents. Va ser una nit d’emoció i gratitud en què tots els membres del Club Bàsquet Igualada van reconèixer l’impacte que Jordi ha tingut en les seves vides i en la història del club. Segurament, la seva llegenda continuarà viu en cada bot de pilota que reboti a les pistes d’Igualada i en el cor de tots els qui han tingut la sort de conèixer-lo i ara enfocat en la formació dels joves del club, el Jordi només fa un punt i seguit, gràcies per tot Jordi!