Nou any, Nova Web

El passat dijous 25 de gener, durant l’Assamblea de socis, vam presentar la nova web del club, aquesta a on estàs llegit això 😂.

Si, ja la tenim aquí, la nova pàgina web del Club Bàsquet Igualada, una transformació completa que porta el nostre estimat club a l’avantguarda digital.

Volem compartir amb vosaltres els canvis més destacats i convidar-vos a explorar i gaudir d’aquest nou espai.

1. Un Nou Look Modern i Minimalista: Hem apostat per un disseny fresc i actual, on la simplicitat i l’elegància són els protagonistes. La nova interfície visual és agradable a la vista, facilitant una experiència d’usuari més immersiva i atractiva.
  2. Plataforma Tècnica Basada en el Núvol: Diem adéu al manteniment de servidors! Ara, la nostra web funciona en el núvol, garantint una major eficiència i una menor preocupació per aspectes tècnics. A més, utilitzant WordPress, ens assegurem que el contingut estigui sempre actualitzat i accessible, i què com el 55% de totes les Webs a Internet, tenim un sistema que coneix moltíssima gent i què no costa gens utilitzar.
  3. Tràfic Il·limitat: No hi ha límits! La nostra web pot suportar un gran volum de visites sense comprometre la velocitat ni la qualitat de la navegació, sense costos addicionals com venia passant fins ara. Això significa que tots podreu accedir a la informació que necessiteu, quan la necessiteu, i en qualsevol moment podeu compartir a les xarxes, amb els amics, amb les amigues, sense restriccions.
  4. Seguretat d’Alt Nivell: La seguretat és una prioritat per a nosaltres. Les mesures de seguretat avançades per protegir-nos d’attack, està a càrrec de l’empresa Automattic, creadora de WordPress, i per tant no ens cal contractar equips externs ni està preocupat pel que pugui passar.
  5. Senzillesa d’Ús: La nostra web és increïblement intuïtiva i fàcil d’utilitzar. Tant si ets un expert en tecnologia com si no, esperem que puguis trobar, tot el que necessites sense complicacions. Aquest exercici, és gràcies al Dani i la Paula que s’ho han currat molt. Ells han reorganitzat tot el contingut per fer la vostra experiència de navegació més còmoda i eficient. Ara és més fàcil que mai trobar informació sobre notícies, equips, documents del club, etc.
  6. Disseny Adaptable a Tots els Dispositius: Ja sigui des d’una tauleta, mòbil o ordinador, la nostra web s’adapta perfectament a la mida de la vostra pantalla, assegurant una visualització òptima en tots els dispositius.
  7. Transparència: hem posat a disposició de tots, continguts i documents que abans calia demanar personalment. Si en trobes a faltar algun més, aquí estem per ajudar-te 📧 cbi.juntadirectiva@gmail.com.
  8. Reducció de costos: les noves tecnologies en el núvol, permeten un abaratiment de costos, molt important aconseguint moltes més prestacions, i ja sabem que els calerons són importants per a tots els clubs, com el nostre.

Estem convençuts que aquesta nova web serà una bona eina per mantenir-vos informats i connectats amb el club.

Però la teva opinió és el més important per a nosaltres! Per això, anima’t a enviar-nos els teus comentaris o comparteix-ho al nostre Instagram @Cbigualada. Les teves impressions i suggeriments són essencials per seguir millorant.

Gràcies!!