Assemblea General de Socis 2023

El passat dijous 25 de Gener, es va celebrar l’Assemblea General de Socis del Club Bàsquet Igualada per a la temporada 2022-2023, i presentació de la nova temporada 2023-2024.

Va ser la presidenta del club, Lídia Estany que la va dirigir cobrint múltiples aspectes clau de l’organització i gestió del club.

Es van tractar temes com la revisió de l’acta anterior, actualitzacions sobre els membres de la Junta Directiva, i un informe detallat de les activitats realitzades durant la temporada anterior, els aspectes més destacats del nou projecte esportiu.

A més, es va presentar una visió econòmica incloent la liquidació de l’exercici anterior i el pressupost per la nova temporada, a càrrec de Cristina Pons.

Finalment es va presentar la nova web del club i l’introducció de CBia, un assistent amb intel·ligència artificial, reflectint l’èmfasi del club en la incorporació de tecnologies avançades per millorar l’experiència dels socis i jugadors, i l’eficiència operativa.

El club va encoratjar activament la participació dels socis, donant la benvinguda als seus comentaris i suggeriments. Es va destacar la importància de la col·laboració i el compromís col·lectiu dels socis en la millora contínua del club.

En resum, l’assemblea intenta ser un altaveu per a la transparència, la innovació i la participació dels socis, tot reflectint l’esperit de millora contínua què es persegueix, i l’esperit de col·laboració que caracteritza el Club Bàsquet Igualada.

A continuació pots trobar el document presentat: