Jugadores i entrenador del CBI al ALL STAR de la Super Copa de la FCBQ

Un Cap de Setmana d’ALL STARS on brillarà al Bàsquet Català amb la Carlota Carner , Nuria Soler i Raul Caballero.

El diumenge 11 de febrer de 2024, el Pavelló Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs s’omplirà de màgia i talent amb la celebració de l’ALL STAR de la Super Copa, organitzada per la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ). Una cita imperdible per als aficionats del bàsquet, on veurem el millor de la màxima categoria del Bàsquet Català en una sola tarda.

Amb un programa que inclou un partit de les estrelles femení i un masculí, juntament amb un emocionant concurs de triples, l’esperit competitiu i la passió per l’esport es fusionaran en una festa inoblidable. Però, entre tots els talents, tres noms resplandeixen especialment: Carlota Carner, Nuria Soler i Raul Caballero, del Club Bàsquet Igualada.

Carlota i Nuria, jugadores del SFA, representaran la nostra ciutat i el nostre club amb orgull. Amb elles en pista, dirigides per Raül Caballero amb el també igualadí Marc Rovirosa (Ex-entrenador del CBI i ara a les files del Manresa) l’equip femení promet un espectacle de joc ràpid, intel·ligent i ple de sorpreses.

D’altra banda, Raul Caballero, amb la seva experiència com a entrenador, serà una peça clau en l’estratègia i motivació dels jugadors. La seva presència com a entrenador en aquesta prestigiosa cita subratlla no només el seu compromís amb l’esport, sinó també l’excel·lència del Club Bàsquet Igualada.

Els partits ALL STAR, que enfrontaran equips dividits per conferències (OEST i EST), prometen emocions fortes i un alt nivell tècnic, amb jugadors i jugadores seleccionats per capitans i entrenadors de la categoria. Aquesta és una oportunitat única per veure en acció a les millors figures del bàsquet català.

Les mostres felicitacions a tots 3 i que ho gaudeixin a tope!!!