Nova activitat de Com-Promes@s

El Club Bàsquet Igualada (CBI) ha iniciat una nova activitat dins la iniciativa de Com_promeses.

Fins ara Com_promeses estava formada per activitats que involucren la nostra quitxalla i jugadors més grans del club, com ara:

1. Sènior per un dia: els menuts asisteixen a les xerrades pre-partit dels equips sèniors
  2. Primera signatura: els menuts signen la seva vinculació al club amb la presència dels nostres jugadors sèniors
  3. Apadrinament: un jugador sènior apadrina un menut
  4. Acompanyament amb autocar als desplaçaments dels sèniors, quan marxen lluny

Sota la supervisió i guia d’en Joan Albert Cuadrat i un equip dedicat d’entrenadors (molt compromos@s), el club va iniciar una 5a activitat:

• una sessió d’entrenament conjunta entre els jugadors júniors i les joves promeses de categories inferiors, que anomenem: Amb tu seré millor.

Aquesta iniciativa, que es basa en el fet de compartir experiències i valors, ha estat rebuda amb els braços oberts per tots els implicats, demostrant ser una experiència profundament enriquidora.

Una Fusió de Talents i Experiències

L’objectiu d’aquestes sessions conjuntes és triple:

• D’una banda, ofereix als jugadors júniors l’oportunitat d’assumir rols de mentoratge, compartint els seus coneixements, habilitats i la seva passió pel bàsquet amb els més joves.
  • D’altra banda, els petits del club tenen l’oportunitat única d’aprendre dels seus ídols més propers, absorbint no només tècniques i estratègies de joc, sinó també valors com el treball en equip, la perseverança i el respecte mutu.
  • Finalment els entrenadors ja experimentats poden veure aquells júniors que ja mostren fusta d’entrenador i així fer “scouting” dels que poden ser els nostres furturs entrenadors.

Aquesta iniciativa, es realitza, dins el marc dels horaris dels equips, dirigit i supervisat per la columna de la casa, els nostres entrenadors i coordinadors.

Més que només Bàsquet

Aquesta iniciativa transcendeix l’aspecte purament esportiu. Es tracta de crear un entorn on els valors del club – respecte, compromís, superació i companyonia – es visquin de manera pràctica i tangible. Els entrenaments conjunts estan dissenyats per fomentar un sentit de comunitat i pertinença, on cada jugador, independentment de la seva edat o nivell, se senti valorat i part d’una família més gran, expandint-se fora del radi del seu equip.

Resultats inspiradors i experiències enriquidores

Des de l’inici d’aquesta iniciativa, els efectes positius han estat evidents. Els jugadors més joves mostren una motivació renovada, aspirant a assolir els nivells dels seus mentors júniors. Al mateix temps, els júniors estan demostrant un creixement personal significatiu, desenvolupant habilitats de lideratge i empatia que transcendeixen l’esport.

És per això, que amb aquesta nova activitat, es vol enfortir encara més el lligam i establir noves connexions i fomentar noves experiències, tant per als menuts com per als grans.

Cap a un futur prometedor

El CBI es compromet a continuar desenvolupant i ampliant aquestes oportunitats de mentoratge i aprenentatge creuat. És una prova del compromís del club amb la formació integral dels seus jugadors, tant dins com fora de la pista, des de menuts fins a grans.

Aquesta iniciativa no només reforça els valors fonamentals del CBI, sinó que també prepara el terreny per a una nova generació de jugadors més forts, d’entrenadors més preparats, i si pot ser, més compromes@s.

En el CBI, ho tenim tot; som una família que creix junts, dins i fora de la pista, tot i els clots que trobem el dia a dia. I amb iniciatives com aquesta, estem posant les bases per a un futur encara més brillant i unit.

Agraïments especials als nostres entrenadors

Volem agrair, a tots els entrenadors i als jugadors per la seva generositat i companyonia tan demostrada, MIL GRÀCIES a tots.