Sortida al Palau: una experiència inoblidable

El 4 de febrer de 2024, tots els jugadors de la casa que van apuntar-se, en total 52 nois i noies, amb 4 reponsalles i 8 pares i mares acompanyants, van gaudir de la sortida al Palau pel partit entre el FC Barcelona i el Valencia Basket vivint en primera persona una experiència inoblidable.

Podeu trobar àlbum amb totes les fotografies aquí: Sortida Palau Febrer 2024 – Google Fotos

L’autocar es va omplir totalment i les cares d’emoció ja es mostraven abans de la sortida. Han pogut veure l’escalfament previ al partit en exclusiva, amb regal inclòs i una foto amb els seus ídols.

Fins i tot els pares es van emocionar amb l’experiència! Va ser increïble veure l’energia i la passió dels jugadors en aquest enfrontament de màxim nivell, amb un pavelló entregat.

Aquesta sortida no només va ser una gran oportunitat d’aprendre i inspirar-se, sinó que també va demostrar la força de la comunitat al Club Bàsquet Igualada. Estem emocionats de continuar treballant junts i de proporcionar més oportunitats úniques com aquesta als nostres jugadors.

El nostre club continua creixent i gaudint de la formació de la nostra pedrera. A tots els que ho heu fet possible i als que heu participat, moltes gràcies.