Hola! Sóc la CBia: CBI+IA

Avui estem superemocionats d’anunciar el llançament d’una eina que està destinada a canviar la manera com interactuem amb el nostre club: la CBia, la vostra nova assistenta d’intel·ligència artificial del Club!

Imaginem un món on pugueu obtenir la informació més rellevant del club al moment, sense cercar a la web. Doncs, aquest món ja és una realitat!

Gràcies a la col·laboració amb OpenAI, hem creat la CBia, una assistenta virtual que utilitza la darrera tecnologia en intel·ligència artificial per oferir-vos tot el que necessiteu saber sobre el Club Bàsquet Igualada.

2 versions: tothom i té accés

La CBia està disponible en 2 versions:

😋 Si no saps el que és la subscripció a ChatGPT Plus, llavors segur que has d’usar la 2a.

Què pot fer la CBia?

Doncs des de consultar l’última classificació dels nostres equips, fins a conèixer les estadístiques més recents dels nostres jugadors, calendaris dels partits, informació sobre lesions, dades sobre la junta directiva, breu història del club i fins i tot els estatuts.

Tot això, i molt més, està disponible amb només demanar-ho en qualsevol idioma, preferentment el català, què és el llenguatge amb el qual es fan totes les proves.

Però la CBia no és només una eina d’informació. Hem treballat per assegurar-nos que aquesta assistenta virtual no només sigui funcional, sinó també fàcil d’utilitzar. Estem convençuts que serà una eina imprescindible per a tots els membres i seguidors del club.

Feedback, mil gràcies

El vostre feedback és essencial per a nosaltres, ja que ens ajuda a millorar constantment. Si observes alguna errada o trobes a faltar alguna cosa, si us plau escriu a clubbasquetigualada@gmail.com.

Si t’agrada, comparteix aquesta novetat amb amics i familiars, i ajudeu-nos a fer arribar la CBia a la comunitat esportiva d’Igualada.

Des de la Junta treballem amb tot el que podem per la millora del club, i també en la innovació tecnològica tant present en els nostres dies, i la CBia és només un exemple del nostre esforç per oferir-vos el millor servei.

Gràcies per ser part d’aquest viatge emocionant amb nosaltres!